[BetaTest] 【Announcement of Beta Tester List】

 Heat: 75

49 Comment

1000039973.jpg
Ottimo prodotto 😃
2025-7-20 12:42:41 IT Translate

I bought a mova z50 ultra and in few days I discovered a design flaw while thousands of reviewers just celebrated the product performance. Please select carefully the product tester: you don’t need influencer but real tester
Vous savez que tout le monde ne parle pas anglais ?
Bonjour
Impatient de tester ce robot
Je participe et j espère le gagner j ai le robot tondeuse mova 600 kit super il est formidable c est le meilleur achat que j ai effectué
D'oncle robot laveur doit être top
Faudrait déjà que mon z50 fonctionne correctement.
2 passage en garantie, une mise a jour et je ne passe pas une journée sans le remettre sur sa base.
Fiabiliser vos produits avant
J aimerai participer car je trouve la marque géniale et je souhaiterais mieux la connaître et surtout la faire connaître 😁
Mój Mova jest super❤️👍🔥mam starszy model ale jestem zachwycona 😚
GR807001
Witam wszystkich,dołączam do konkursu☺️
I work with my z50 3 time per week and it's so cool . I don't know if get a z60 or not . Now about 6 month using it and offer it to many of friends and 4 of them they brought from mova brand and all are happy too .
123
Privacy Policy|Software License and Service Agreement|DarkRoom

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Quick Reply Back to Top Return to List