ZX569777

[LiDAX Ultra 800] Verbruik Lidax ultra /800 in standby is hoog


Hallo, mijn Lidax ultra 800 verbruikt in standby(als de batterij100% is opgeladen) 130mA, dus een 31W of ± 5Kwh/week Dit is toch veel. Ik wou vragen of dat normaal is en of ik er niet beter een klok tussenzet die iedere dag een paar uur de batteij oplaad en dan weer afschakeld. Op de dagen dat hij geprogrammeerd is om te maaien zou ik hemde ganse dag aanlaten. Ter info een klokje verbruikt ± 4W.
Alvast bedankt
Translate
You need to log in to reply. Login | Register

1 Comment

Goedemorgen.

Onze excuses voor het hoge stroomverbruik dat u hebt ondervonden. Robots verbruiken stroom, dat is normaal. Het stroomverbruik per uur varieert enigszins, afhankelijk van het model. Uw LiDAX Ultra 800 robot kan leeg raken als deze langer dan 12 uur niet wordt opgeladen. Als u de robotmaaier korte tijd niet gebruikt, raden wij u aan deze uit te schakelen of in een laadstation te plaatsen. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
2026-5-26 10:06:37 GB Translate

UID:ZX569777 NL
  • 2Posts
  • 0Friends
Privacy Policy|Software License and Service Agreement|DarkRoom

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Quick Reply Back to Top Return to List