FX286482

[Z50 Ultra] Zuigt geen vuilwater af en droog dweilen

Last edited by FX286482 on 2026-2-1 09:42

Mijn z50 ultra zuigt het vuilwater niet op, blijft veel water in het wasbord staan. Ik zie ook dat de vuilwater tank leeg is in de robot en de vuilwatertank in de basis ook leeg is.
Hij dweilt ook vaak met droge dweil als je het na het drogen van de dweilen wil laten dweilen. Ik heb alles gecontroleerd. De afdichtingen, de vuilwatertank in de robot, de vuilwatertank in de basis, alles correct geplaatst. Ik kan natuurlijk het flexibele pijpje in de basis niet controleren maar zo te voelen en zien niet verstopt.
Translate
You need to log in to reply. Login | Register

2 Comment

Hallo,

Het niet wegzuigen van vuil water uit de wastafel is meestal gerelateerd aan de afdichting van de vuilwatertank. Om een goede afdichting te garanderen tijdens het afvoeren van afvalwater, raden we aan de volgende stappen te volgen:

Controleer of de vuilwaterafvoer en filtercomponenten verstopt zijn en maak ze indien nodig schoon.

Open het deksel van de vuilwatertank en controleer of de afdichtring los of vervormd is. Pas het indien nodig handmatig aan en maak het schoon met een dweil.

Zorg ervoor dat de vergrendeling van de vuilwatertank stevig vastzit nadat het afvalwater is geleegd.

Druk de vuilwatertank zachtjes naar beneden wanneer u deze terugplaatst op de basis, om ervoor te zorgen dat deze stevig is geïnstalleerd.

Als de bovenstaande stappen het probleem niet oplossen, veeg dan de waterniveausensor van de wastafel schoon met een droge dweil.

Neem gerust contact op met ons serviceteam als u verdere hulp nodig heeft.

020 8967747
Maandag - Zondag
9:00 - 18:00
aftersales@mova-tech.com
2026-2-1 10:13:35 GB Translate

FX286482Thread Starter
Dit heb ik allemaal gedaan en er is niks vervormd
UID:FX286482
  • 4Posts
  • 0Friends
Privacy Policy|Software License and Service Agreement|DarkRoom

© 2026 MOVA Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans